Bolest bradavek a lehce zvětšená prsa

Dobrý den. Chci se zeptat, mám 14 dní od začátku MS a dnes budu brát 10tou tabletku z HA Sunya a už asi 3tí den mám citlivé bradavky a lehce zvětšená prsa. Zajímalo by mě čím to může být způsobené, prášky beru pravidelně maximálně se spožděním 1-2 hodiny, protože ji beru v půl 9té večer. Nebrala jsem ani žádné antibiotika, aby to účinost HA snížilo. Prsa jsou jediná změna co pociťuji, tak nevím o co by mohlo jít. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, nevím,jestli máte nově nasazenou antikoncepci, ale může se jednat o účinek antikoncepce. Vydržte cca 3M, mělo by se vše urovnat.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: