Bolest břicha

  • Dotaz od: Petr Kubiš
  • Publikováno: 15.8.2008
  • uLékaře.cz

V součastné době se léčím na střevní potíže,ale ikdyž beru paralen a endinaron mám bolesti břicha,teplotu 38,5 a vždy po každém jídle černou stolici.Děkuji.

Odpověď odborníka:

Černá stolice může být známkou krvácení do zažívacího traktu.Rozhodně navštivte lékaře, měl byste být podrobně vyšetřen specialistou, aby se vyloučily závažné choroby jako např. ulcerosní kolitida a jiné.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x