Bolest břicha ha

Dobrý den pane Sedláčku, chtěla bych se Vás zeptat ohledně mého problému. Beru HA Stodette, dnes (neděle 13.10) mám dobírat druhé platíčko. Avšak již několik dní mne bolí v podbřišku, záda, je mi nevolno, cítím se zesláblá, mám nechuť k jídlu, v pátek zácpu, pořád chodím na velkou i když toho moc nesnim, v sobotu časně ráno jsem měla hnědý výtok ale jen opravdu málo, ten se zopakoval ještě kolem 23.00. Také jsem včera byla na věnečku kdy mi bylo špatně do té doby, než jsem začala tancovat, když jsem vydala tento fyzický výkon, bylo mi již lépe. Antikoncepci jsem brala pravidelně (nezapomněla jsem ani jeden prášek), pouze jsem si první sedmidenní pauzu zkrátila na 5 dní abych začínala brát v pondělí, s přítelem jsem souložila 12. den prvního platíčka, před tím jsem žádnou jinou HA nebrala. Plánuji návštěvu svého gynekologa, ale i tak abych to věděla dřív se zeptám zde. Doufám že jsem nespadla do těch 0,2% otěhotnění při práškách. Předem děkuji za odpověď a omlouvám se za případné hrubky.

Odpověď odborníka:

Neobávejte se, pravděpodobnost je miminální,ale pro,svůj klid gynekoga navštivte Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: