Bolest hlavy

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat poslední 2 měsíce mě bolí často hlava. Antikoncepci beru, už skoro 2 roky je možné, aby mě začala bolet, až teď?

Odpověď odborníka:

Antikoncepce může způsobovat ani ne tak bolesti hlavy jako spíše migrenozní stavy-zkuste ji na měsic vysadit nebo nahradit preparátem s nižším dávkováním. příjemný večer

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Rakovina ledvin: tichý nepřítel
Články: Rakovina ledvin: tichý nepřítel
Téměř všechny nádory tohoto...
Meningitida
Články: Meningitida
Meningitida je zánět...
Jak zatočit s rýmou: zkuste recepty našich babiček i nejnovější trendy
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Parkinsonova choroba
Články: Parkinsonova choroba
Parkinsonova choroba je...
Parazitární nemoci kůže (3. díl)
Články: Parazitární nemoci kůže (3. díl)
Štěnice jsou ploché...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x