Bolest jazyka a hořko v puse při angíně

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat mám angínu a už asi třetí den mám popraskaný jazyk může to nějak souviset s tou nemocí nebo je to jen náhoda. A také sem se chtěla zeptat jestli je možné abych měla hořko v puse po antibiotikách. Děkuji moc za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, popraskaný jazyk může souviset s angínou a také může být známkou nedostatku vitamínů sk.B. Hořko po ATB být v ústech může, zejména pokud máte popraskaný jazyk.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x