Bolest lýtek

Dobrý den, je mi 51 tak týden mi bolí lýtka při rychle chuzy, v praci stojím na nohou celou směnu,začala jsem brát prášky na cukrovku Metformin-Teva XR 500 ,když jsem v klidu tak nebolí je možné že by to bylo od těch prášku na cuk? Děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zrovna metformin bych z toho neobviňovala, spíš je s otazníkem, jestli cukrovka už nestihla poškodit cévy nebo nervy v nohách, ale to Vám bez dalšího vyšetření nedokážu říct. S pozdravem dr. MM

MUDr. Martina Míchalová
MUDr. Martina Míchalová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x