Bolest močového měchýře, pálení při močení

Chtěla bych vás poprosit o radu. Na začátku října jsem byla hospitalizovaná v nemocnici kvůli ledvinovým kamínkům. V nemocnici mi zavedli stent do močovodu. Po propuštění domů mě začal bolet močový měchýř, pálení při močení a zvýšená TT. Také jsem cítila mírnou bolest v zádech, tak jsem šla k urologovi, který mi odebral moč, napsal amoxiklav a za 5 dní jsem měla jít na kontolu. Pořád mě bolel MM a měla jsem zvýšenou teplotu. Lékař mi řekl, že v moči byla infekce (enterococcus faecalis) a i přes to, že mě MM pořád bolí tak by měli ATB zabrat a na kontrolu mám jít až za měsíc. Tak jsem antibiotika dobrala, snažím se dodržovat pitný režim, ale pořád mě bolí močový měchýř a pálí při močení, občat také cítím že mě bolí v zádech na pravé straně. Chtěla bych se zeptat jestli mě ten močový měchýř může bolet v důsledku zavedení stentu? Děkuji za odpoveď

Odpověď odborníka:

Jedná se o nejčastější nežádoucí účinek stentu. v takovém případě by měl být vytažen co nejdříve. od bolesti pomůže Algifen nebo Novalgin

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: