Bolest na hrudi

Mám dotaz. Cca před dvěma měsíci jsem začal Mít problémy s trávením, měl jsem zácpu. Od doktora jsem dostal bioprin, který mi pomohl, ale porad jsem necítil,ze jsem plně b pohodě. Časem jsem začal Mít ve stolici hlen. Ted, poslední týden cítím občas pichani na srdci, hůř se mi dýchá a mam měkčí a občas i světlejší stolici. Během týdne jsem také měl lehkou teplotu cca 37,2. Polykám Velké množství hlenů a občas me také tlačí hrudník. Nevíte, co se se mnou děje? Dekuji

Odpověď odborníka:

Touto cestou bohužel nelze stanovit příčinu vašich obtíží. Doporučila bych vám zajít na vyšetření k PL, který si vás prohlédne a udělá krevní testy, ev. výtěr z rekta. S pozdravem Jana Harnová

MUDr. Jana Harnová
MUDr. Jana Harnová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Soukromá ordinace praktického lékaře, Líbeznice, JH medica s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Při diabetu nevynechávejte léky ani jídlo!
Články: Při diabetu nevynechávejte léky ani jídlo!
Nejíst pravidelně zdravému...
Laryngitida
Články: Laryngitida
Laryngitida je zánět...
Parazité - nechtěné suvenýry v lidském těle
Články: Parazité - nechtěné suvenýry v lidském těle
Není to příjemné pomyšlení...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: