Bolest na hrudi

  • Dotaz od: štěpánka
  • Publikováno: 16.3.2014
  • uLékaře.cz

Paní doktorko. Chtěla bych se zeptat mam Tedko problémy jako psychického rázu beru jeden cipralex 10 mg za den na úzkost. Mam nejvíc problémy s dechem,že se stále sleduju a mam pocit ze se nnedostatečne nádechu. S téma lékama se to zlepšilo ale stále mám při hlubším nádech bolest na hrudníku ale je to takova ta bolest jako namozene. Už si s Tim nevím rady, myslíte že by to mohlo byt od zablokování spíš než od nervů proto ze od těch nervů se mi to nezdá dělat fyzicky náročnou práci Prosím poraďte Děkuji

Odpověď odborníka:

Příčinou jistě může být pohybový aparát. Ale prvně je nutno vyloučit, že se nejedná o příčiny jiné ,tedy zejména srdeční onemocnění. Jinak samozřejmě je vhodné cvičení páteře a dechové cviky.

MUDr. Magdaléna Hlavačková
MUDr. Magdaléna Hlavačková

Specializace: Neurologie
Pracoviště: neurologická ambulance Uherský Brod

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: