Bolest na spáncích

Zdravím. Asi měsíc a půl beru citalec na panickou poruchu a někdy mě strašně bolí hlava. Né hlava, ale na spáncích nejvíc na levém spánku a bolí to celý den. Může to být z těch prášků? Do toho mě ještě bolí zub takže je to fakt moc nepříjemný a budím se v noci. Bolí to po celý den zátěž na to nemá vliv. Tlak a všechno mám normální. Prostě to někdy příjde a bolí třeba 2 dny a pak je klid a pak to třeba zas příjde. Myslíte že to může být z toho citalecu? děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den.Samozřejmě,že docela vyloučit se dá málo co,existuje i citlivost na serotonin zvyšující medikaci ve formě migrén,ale to bývá spíš při vyšším dávkování-užíváte více než 1 tbl denně?Každopádně by bylo zapotřebí řešit bolesti hlavy s lékaři-praktikem,případně neurologem /a stomatologem?/Samoléčení dalšími tabletkami bych nezkoušela..maximálně paralenem v dávce 1g-tj.2 tbl.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-8 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: