Bolest nohou

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, asi 3 týdny mě bolí nohy, byla jsem na sono a nic nezjistili, žíly jsou v pořádku. Užívám asi 3 den lek detralex. Bolest nohou je střídavá, chvilku jedna pak obě. Bolest je silná, pálivá, teploty nemám. Na jiné vyšetření mě lekař neposlal. Myslíte že by nohy mohly být třeba nastydlé? Občas mě bolí jakoby u srdce, a jsem dost často unavená. Lék pomáha vždy jen na chvilku, beru 1 ráno 1 večer, pomůže tak na 2 hodiny. Děkuji Vám za odpověd

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jestliže jste dostala jako medikaci Detralex, tak lékař zřejmě usuzuje, že problém s žilním systémem dolních končetin máte. Bolest dolních končetin může být ale případně též neurologického či ortopedického původu apod.

MUDr. Miroslava Frčková
MUDr. Miroslava Frčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: