Bolest nohou společně s vysokým tlakem

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na tento problém. Před rokem mi zjistili zvýšený krevní tlak, 160/95 a lékař mi nasadil Nebilet. Dále mám příčně pl. nohy a během toho roku mi velmi zesílily lýtka a bolí mne nohy od chodidel až po lýtka. Má to všechno spojitost od užívání toho léku? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, myslím si, že souvislost s užívám léku to není. Nebilet nemá nežádoucí účinky otoky nohou. Bude vhodné navštívit praktického lékaře, který Vás vyšetří a rozhodne, zda-li nebude vhodné vyšetření u rehabilitačního lékaře. Pokud je to Váš případ, je vhodná redukce hmotnosti a pravidelné cvičení. Snad se vše zlepší.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: