Bolest penisu

Dobrý den cca před měsícem jsem se léčil s angínou na tu mně paní doktorka předepsala cotrimaxazol al forte po dvou dnech užívání jsem dostal nejspíš vedlejší účinky a to zarudnutí a svědění penisu, na žaludu se mně začali objevovat mapovitě červené skrvnky. Tak jsem doktorku navštívil znovu a ta mě předepsala zodac a lék cotrimaxazol al forte vysadit, k tomu jsem nelenil a zakoupil jsem canesten krém. Po třech dnech mazání canesten zabíral a červené mapky zmizeli. Teď po měsíci, mě ale furt trápí dosti citliví penis a jakoby bílá odlupující kůže na žaludu a u ústí močové trubice se mě udělala fialová na dotek velmi bolestivá jakoby modřina. Prosím Vás o radu

Odpověď odborníka:

Dobrý den, podle obrázku všechno vypadá normálně. Zkusil bych to nechat bez jakékoliv léčby. Jen důsledně umývat

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: