Bolest po injekci

Dobrý den, před týdnem mi byla na pohotovosti aplikovaná injekce do svalu (hýždě), až teď mě místo bolí a je citlivé na dotek a všimla jsem si, že tam mám modřinu. Co s tím mám dělat nebo to odezní samo?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zkuste místo aplikace namazat např. Lioton gelem, nebo Heparoidem. Bolest a modřina by Vám měla do týdne vymizet, pokud ne, navštivte Vašeho praktického lékaře. S pozdravem, K. Jiříčková.

MUDr. Kristýna Jiříčková
MUDr. Kristýna Jiříčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Monse spol, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
5 tipů pro zdravé uši bez infekce
Články: 5 tipů pro zdravé uši bez infekce
Máte-li propíchnuté uši...
Revmatismus
Články: Revmatismus
Revmatické nemoci jsou...
Ztrácíte paměť? Rozpoznejte nemoc od obyčejného zapomínání
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Bechtěrevova nemoc: Když imunita vzdoruje
Články: Bechtěrevova nemoc: Když imunita vzdoruje
Bechtěrevova choroba neboli...
Souvisí velikost penisu s tělesnou výškou?
Články: Souvisí velikost penisu s tělesnou výškou?
Větší muži mají větší penis...
Chraňte si své klouby a zůstaňte soběstační
Články: Chraňte si své klouby a zůstaňte soběstační
Pokud vás trápí revmatoidní...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: