Bolest podbříšku po jídle

Dobrý den, týden bojuji s rýmou a kašlem, tak jsem se rozhodla si zajít k doktorovi, který mi nic moc neřekl, ale předepsal mi antibiotika. Hned, jak jsem si je vyzvedla jsem je začala podle doporučení lékaře používat. Školu jsem tedy vynechala a zůstala doma. Chuť k jídlu mám, ale po každém jídle se mi nafoukne žaludek a do půl hodiny mě začne bolet v břiše především ve spodní části. Je pravda, že do hodiny je zase pryč, ale takhle je to po každém jídle. Prvně, než navštívím doktora, bych se chtěla zeptat, jestli nevíte, čím ta tupá bolest může být způsobena. Předem děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nepíšete, jaký typ antibiotik užíváte, ale je možné, že vám dráždí žaludek. Zkuste lék užít po jídle. Hezký den.

MUDr. Petra Kánská
MUDr. Petra Kánská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: OPL, spol. s r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: