Bolest při pohlavním styku

Dobrý den, tak 2 měsíce jsem kvůli kvasinkovému onemocnění brala nejdříve od doktora nějaké tablety proti onemocnění(už si nepamatuji přesný název), potom feminellu vagi c, jenže to moc nepomohlo tak mi doktor znovu predepsal jen tu feminellu, to mi také moc nepomohlo, tak na doléčení jsem si koupila canesten. Teď už se zdá být vše v pořádku, ale při pohlavním styku slabě krvácím, mám poraněnou sliznici a chci se zeptat, co s tím? Může to být třeba z toho, že ta sliznice je slabá a podrážděná ze všech těch tablet a mastiček? Děkuji předem za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, léky vám nejspíše nepoškodily sliznici pochvy, spíše je to vlivem dlouhodobého zánětu. Zánět je třeba důkladně přeléčit. Krvácení po styku by se do budoucna nemělo vyskytovat. Pokud problém neodezní, měla byste navštívit lékaře.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: