Bolest při sexu.

Dobrý den,moje přítelkyně má problém ,že má při sexu bolesti ve vagině.Souložit můžeme jen jednou a asi jen 5 minut,protože pak přijdou bolesti.Jedná se spíše o tupou bolest.Lubrikační gel používáme-bez přísad,pouze čistý lubrikant.Přítelkynin gynekolog není schopen jí říci,co je toho příčinou.Vždy ji jen důkladně promaže a řekne,že to má uvnitř zúžené.Tohle bych zvládl i já.Radil jsem přítelkyni ,at zkusí jiného gynekologa.Přítelkyně měla také potíže s kvasinkami,ale ty už jsou zažehnané,bolesti ale zůstaly,Čím myslíte , že by to mohlo být,a je vhodná změna gynekologa a třeba i antikoncepčních pilulek(příde mi,že tyto co užívá jí snižují chut na sex,je to tak i u jiných?)Předem děkuji za odpovědi a omlouvám se,že je toho tolik,ale rád bych vše věděl.

Odpověď odborníka:

Antikoncepční tablety bohužel skutečně snižují chuť na sex, je tomu u všech hormonálních preparátů, bez ohledu na značku. Bolesti při styku mohou souviset s prodělanou infekcí, ale často se příčina nezjistí a předpokládá se vliv psychiky (např. podvědomý strach z otěhotnění , či pocit, že dělám něco špatného apod. - partnerka si to vůbec nemusí uvědomovat) . Velmi bych se přimlouvala za návštěvu sexuologa, který by měl tuto příčinu objasnit a pokusit se odstranit.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: