Bolest prsa

Dobrý den,3 den mě bolí pravé prso na dotek po straně.Mohlo by to souviset s tím,že rok a půl uživám HA Mirelle a nyní po 3 měsíce po 10 tabletě začínám špinit?Měla bych dobrat platíčko a přejít na jinou HA ale rozhodla jsem se přestat HA užívat uplně.V listopadu jsem byla na ultrazvuku prsou( po roce nekojení stále z jednoho prsa bilý výok) a vše v naprostém pořádku tak nepředpokládám,že by se za 4 měsíce mohlo jednat o něco vážnějšího. Může bolest prsa souviset jen s hormonální nerovnouváhou?děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pravděpodobně se nejedná o nic vážného, ale příčina nebude v hormonální nerovnováze. Hormony ovlivňují oba prsy, tedy by se obtíže projevily v obou prsech.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: