¨bolest prsou

Dobrý den,v červenci 2009 jsem vysadila HA(injekci,nevím bohužel název),menstruace se ale neobjevila v 3.2.2010 jsem byla u gynekologa ten mě píchl injekci ase slovy že je vše v pořádku mě poslal domů,že mám přijíd za rok na KO.,po 3 dnech jsem trochu špinila ale jinak nic objevil se u mne problém, bolest prsou hlavně bradavek jsou velice citlivé,mastí se mi vlasy ahodně se mi zhoršila kvalita pleti,můžou tyto příznaky souviset s vynecháním antikoncepce?Kdyby se asi u mne měla mensruace objevit?Těhotná na 100% nejsem,děkuji a naschledanou.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, někdy problémy s objevením menstruace trvají opravdu delší dobu, nelze předvídat, kdy se menses objeví - každé tělo je jiné a reaguje prostě rozdílně. Pokud by se menses neobjevilo tak cca za 3měsíce, určitě zase urgujte gynekologa. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: