Bolest prsou při užívání ha

Dobrý den, už 3 měsíce beru antikoncepci Sunya pravidelně ve stejnou hodinu, jen jednou jsem se zpozdila o 5 hodin ale několik dní po tom jsem neměla pohlavní styk. Menstruaci mám pravidelně. Ale občas se mi dostaví veliká bolest prsou. Většinou je to když se ochladí, když je mi zima. Je možné že je to z toho? Nebo je možné že jsem těhotná? A jak bych poznala že jsem těhotná, když pravidelně užívam HA? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, těhotenství by se projevilo nedostavením se menstruace, případně nezvykle slabou menstruací. Při zcela pravidelném užívání antikoncepce se však nemusíte obávat otěhotnění. Občasně se vyskytující bolesti prsou mohou mít celou řadu příčin. Mohou se sem projikovat bolesti svalů, žeber, zad, vnitřních orgánů, nebo bolest souvisí např. s pálením žáhy. Roli zde hraje i psychicka, bolest se může objevit i při chladu.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x