Bolest-svědění + výtok

Je mi 15 let, přibližně rok beru antikoncepci. Poslední měsíc mě občas trápilo svědění okolí poševního vchodu, ale vždy to po dvou třech dnech přešlo (naposledy to přešlo po pohlavním styku). Momentálně to přerůstá od svědění k bolesti a nepříjemnému pocitu, přičemž mám k tomu už čtvrtý den růžový až hnědý výtok, který prozatím nabírá na intenzitě. Co by to mohlo být? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Milá Kateřino, s největší pravděpodobností máte kvasinkovou infekci - mykózu. V lékárně si kupte Canesten tabletu na zavedení (v balení je 1 tableta, která postačuje) a dále Canesten krém, který si 2-3xdenně naneste do oblasti poševního vchodu a pokračujte do pochvy po dobu 2-3 týdnů. Kvasinkové infekce se mohou vracet, ale můžete dodržovat preventivní opatření - prodyšné spodní prádlo, vhodná kosmetika, sprchování intimních partií obden, probiotika ve stravě a v době co máte obtíže by se měl léčti i partner (třeba Canesten krémem). Mějte se hezky.

MUDr. Barbora Müller
MUDr. Barbora Müller

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Nemocnice Ostrov

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: