Bolest v podbříšku

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Před 10-ti dny jsem vysadila antikoncepci s tím, že se pokusíme o miminko. Klasicky nastaly měsíčky,ale po asi týdnu mně začalo bolet levé podbříško, myslím si, že vaječník. Lehce jsem začala špinit. Bojím se, že je něco v nepořádku,nebo je to jen reakce na vysazenou antikoncepci? Nechci chodit hned k doktorce,ale jsem z toho trochu nervozní, miminko si strašně přejem a chci,aby bylo vše v pořádku. Moc Vám děkuji za odpověď. S pozdravem Katka

Odpověď odborníka:

Dobrý den, špinění a bolest může doprovázet ovulaci. Návštěva lékaře nyní nutná není, jen v případě, že se bolesti či krvácení zhorší.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x