Bolest v podbřišku

Dobrý den,mám problém..Zapomněla jsem si vzít antikoncepci po 7 denní pauze.Beru Sunya a beru jí asi 6 měsíců.Řekla jsem si,že počkám na menstruaci a začnu s užíváním znovu..jednoduše řečeno jsem si dala ted na měsíc pausu.Před 9 dny mi skončila menstruace a jeden den jsem špinila a "vypadl ze mě nějaký kus,jako když při menstruaci.pobolívá mě v podbřišku a tak nevím jestli je to tím vysazením nebo hormony..Moc děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Mohlo se jednat o kousek sražené krve,který zůstal v dutině děložní po menses, máte li pochybnosti bylo by dobré gyn.vyšetření s ultrazvukem,který zobrazi kromě jiného i obsah dutiny děložní příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: