Bolest v podbříšku

Dobrý Den vysadila jsem HAK Minisiston po cca 2 Letém užívání. Nyní mě pořád bolí břicho jakoby v podbřišku aji mě tam občas píchá, divný tlak,. Chci se zeptat může jít už o probouzení? Že se mi to tam dole něják probouzí a vrací do normálu. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Po vysazení antikoncepce by jste neměla mít žádné bolesti břicha, probouzení po antikoncepci neexistuje,navštivte praktického lékaře,aby zjistil příčinu potíží. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Horké dlaně Mám dotaz, poslední dobou mám velmi horké dlaně... když si položím...
  • Mycoplasma pneumoniae Asi tak měsíc jsem marodil, než mi zjistili mycoplasma...
  • Příznaky hiv Před 7 dny jsem měl nechráněný pohlavní styk. Druhý a třetí den se...
  • Bolest zad pod levou lopatkou Je mi 15 let a už nějakou dobu trpím bolestí...
  • Svědivá vyrážka Nerada bych Vás zatěžovala kdyby to nic nebylo tak se radši...
  • Bulka. U konečníku se mi udělala malá boulička která je trochu citlivá. Občas to...
 
Naposledy čtené: