Bolest v podbřišku a krvácení

Dobrý den. Užívám svou první HA Bonadea a mám za sebou 1. týden 4.měsíce a antikoncepci beru bez týdenních přestávek. Od 3. měsíce mě trápilo slabé krvácení a od načnutí 4.plátíčka, mám krvácení opravdu silné a také mám velké bolesti v podbřišku v oblasti močového měchýře a na pravé straně a také vpravo na bedrech. A mám také neustále takový pocit že se mi chce \'\'na velkou\'\' ale posledních pár dní s tím mám problém a trpím zácpou. Může tohle všechno způsobovat antikoncepce, nebo by to mohlo být něco jiného?

Odpověď odborníka:

Špinění se při kontinuálním užívání může vyskytnou ale ne bolesti rozhodně zajděte na vyšetření k objasnění příčiny a nasazené léčby, Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: