Bolest v pravém podžebří

poradte boli mě delší dobu v pravem podžebří vystřelující do zad beru dlouhodobě prášky SERTIVAN na psychiku muže to mít vliv na to, nebo je to něco jiného už se lecim dlouhodobě bylo mi řečeno že je to psychické ale ted mi to boli pořád

Odpověď odborníka:

Uvažoval bych o žlučníkových potížích. Nechte si udělat sono a odběry u praktického lékaře. Příčina může být jistě i jiná - např. mezižeberní nerv.

MUDr. Pavel Růžička
MUDr. Pavel Růžička

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: soukromá diabetologická ambulance a ordinace soukromého lékaře Jaroměřice nad Rokytnou

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x