Bolest zad

Dobrý den, paní doktorko, vysadila jsem antikoncepci sayanu po 3 letech, mám rozhozené hormony a do toho mě bolí záda. obvodní mě dala 2 x 10 injekcí a deset kapaček. Moc mi to nepomohlo, ale taky jsem za měsíc a půl zhubla 10 kg. Co mám udělat, aby mě záda přestaly bolet. Jsem vaše pacientka.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nepíšete, jak dlouho máte vysazenu antikoncepci. Nelze se tedy k možné souvislosti s potížemi vyjádřit. Stran bolestí zad, pokud je dosavadní léčba neúspěšná, bude asi vhodné objednat se k neurologické kontrole. Po dohodě s obvodním lékařem bude vhodné pátrat po důvodu zhubnutí . M. Hlavačková

MUDr. Magdaléna Hlavačková
MUDr. Magdaléna Hlavačková

Specializace: Neurologie
Pracoviště: neurologická ambulance Uherský Brod

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: