Bolest žil po aplikaci injekce

Dobry den. Po pichnuti injekce do zily.se me udelala velka modrina, ktera po pouzivani masticky se zmensila. Ale zacali me bolet zily na ruce od predlokti k zapesti a kuze kde vedou zily zruzovela a je na dotek citliva. Toto trva jiz 14 dnu. Mohl by jste me poradit jestli jit k lekari nebo vydrzet? Dekuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pravděpodobně se bude jednat o zánět povrchových žil. Doporučuji na postižená místa aplikovat Heparodid nebo Lioton 100 000. Nyní cca 3 dny užívat 3x denně ibalgin. Pokud potíže nepřestanou ani po těchto opatření, bude nutné navštívit lékaře.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: