Bolest zubu

Dobrý den, dnes ráno jsem se probudil a začal mě bolet zub vpravo nahoře na dotek, od včerejšího dne jsem začal brát antibiotika na angínu tak jsem se chtěl zeptat čím to je způsobeno jestli na to můžou mít vliv antibiotika a co to může znamenat ? Zánět zubu by to být neměl nedávno jsem byl u zubaře a žadný problém okolo tohoto zubu nebyl. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zub bude nutno vyšetřit znovu a to cíleně na podkladě Vašich obtíží. Antibiotika mohou situaci uklidnit, ne zhoršit. Problém může zůstat a převést se do stadia chronicity - tedy o něm nebudete vědět, ale tělo bude zatěžovat. Bez vyšetření nejsem schopný říci o jaký problém jde. Důležité informace jsou zda je zub úplně zdravý, nebo zda je na něm výplň, korunka, zaplněné kanálky, zda reaguje na teplé, studené... Zajděte znovu ke svému lékaři a uvidíte. S přáním pěkného dne Václav Manhart

MDDr. Václav Manhart
MDDr. Václav Manhart

Specializace: Zubní lékařství
Pracoviště: Zubní centrum U smile

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: