Bolesti

Dobrý den, předem moc děkuji, za Vaší odpověď. Můj problém se týká antikoncepce. Začala jsem brát antikoncepci Lindyntte 20. Dnes si budu brát třetí pilulku. Když jsem si vzala první, tak jsem druhý den ráno měla bolesti v podbřišku a v nadbřišku. Chvílema i křeče. Nevím, jestli mám antikoncepci vysadit. Prosím poradte, moc Děkuju. Veronika

Odpověď odborníka:

Dobrý den, antikoncepci nevysazujte. Pokud bolesti břicha neustoupí či zesílí, navštivte lékaře.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kdy nám hrozí ztráta čichu?
Články: Kdy nám hrozí ztráta čichu?
Ztráta čichu neboli anosmie...
Jak se žije bez štítné žlázy
Články: Jak se žije bez štítné žlázy
Chodí mezi námi mnoho lidí...
Vyberte nejlepší lék na svou alergii
Články: Vyberte nejlepší lék na svou alergii
Pokud patříte mezi pylové...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Tasemnice
Články: Tasemnice
Tasemnice je střevní...
Zlomenina krčku mívá fatální následky. Proč ale tak často?
Kousnutí klíštětem může vyvolat alergickou reakci
Články: Kousnutí klíštětem může vyvolat alergickou reakci
Nežádoucí reakce po...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: