Bolesti břicha a průjem

Dobrý den,měla bych k vám dotaz,beru antikoncepci lunafem dva měsíce a mám každý den prájem,myslíte si,že to s tou antikoncepcí může souviset.Děkuji moc za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jako každý lék i antikoncepce má své nežádoucí účinky. A ačkoliv gastrointestinální obtíže jako bolesti břicha, zvracení a průjem nejsou příliš časté, nejsou vyloučené, čili možné.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Pepřovník zvedne náladu – nebo také žaludek
Články: Pepřovník zvedne náladu – nebo také žaludek
Víte, co mají společného...
Možnosti léčby neuropatické bolesti
Články: Možnosti léčby neuropatické bolesti
Neuropatie jsou potíže...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: