Bolesti břicha - algifen a emanera

Dobry den, pritelkyne(20) trpi asi pul roku problemy s bolestmi bricha a zazivacimi potizemi(prujem,zacpa). brala algifen, ktery ji pomahal. pred 14 dny byla na ultrazvuku, kde ji krome "metorismu" a maleho vredu na dvanacterniku nic nenasli. po tomto ji lekar napsal prazky emanera, bere jeden denne. situace se vsak nelepsi. muze brat algifen s emanerou? bere HA, jeji gynekolozka ma podezreni ze to muze byt i antikoncepci, na zacatku roku ji menila znacku prasku, nyni bonadea. Dekuji za vas cas i vasi odpoved. preji pekny den josef

Odpověď odborníka:

Vážený pane Pepo, bolesti břicha a průjem se mohou jako nežádoucí účinky vyskytnout jak u léčivého přípravku Emanera, tak Bonadea. Doporučuji Vaší přítelkyni vynechat na určitou dobu jeden z nich a sledovat, zda dojde ke zmírnění či vymizení obtíží. Pokud k tomu nedojde, doporučuji domluvit se s gastroenterologem na endoskopickém vyšetření horní části zažívací trubice. S pozdravem, MH.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
+5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: