Bolesti chodila

dobrý den mám dotaz, léčím se u revmatologa který mi zjistil zánět nohou kde jsem m ěla bolesti na nártu po delší léčbě se rozhodl pro injekce do břicha Motoject 50/ml roztok již mám 4injekci ve středu, ve čtvrtek mi začla pobolívat noha na chodidle pod prsty na polštářku při nášlapu, v pátek už jsem si nemohla na nohu stoupnout,palec a chodidlo bylo celé oteklé a musela jsem použít berle abych došla k lékaři ten mi dal injekci a čípky na bolesti(musím podotknout k jinému lékaři který je chirurg)a ten řekl že to může být i dna nebo i vliv z těch injekcí(Metoject) mohl by jte mi něco k tomu říci?předem moc děkuji s pozdravem ludmila

Odpověď odborníka:

Revmatolog velmi dobře je schopen tyto potíže zhodnotit. Velmi důležité je stanovit příčinu těchto potíží. Bolest na plosce nohy se objevuje u řady chorob. Dna, artritis, ale zánět nervů probíhajících na plosce nohy(Morton) ale i příčně plochá noha. A další. Podle vašeho popisu by se mohlo jednat o dnu nebo reumatoidní artritidu. Léčení u reumatologa bych neopouštěl, je třeba ale rtg nohy a krevní testy.

MUDr. Milan Navrátil
MUDr. Milan Navrátil

Specializace: Chirurgie a traumatologie
Pracoviště: Úrazová nemocnice v Brně

 
Líbí se vám odpověď?
+5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: