Bolesti hlavy po vysazení hořčíku

Dobrý den, paní doktorko, jsem v 39. týdnu těhotenství a asi před 3 týdny jsem vysadila magnesii lactici, kterého jsem užívala 6 tablet denně kvůli zvýšené děložní aktivitě. Takto vysoké dávky hořčíku jsem brala 3 měsíce, ted jsem musela úplně vysadit, protože vysoké dávky hořčíku prý tlumí kontrakce. Jenže asi po 14 dnech od vysazení mě začala denně bolet hlava a trvá to už asi týden, není to nějaká výrazná bolest, ale většinou začne hned po probuzení, je to spíše takový tlak a zdá se mi, že někdy i hůře vidím. Krevní tlak mám v normě. Je možné, že bolesti hlavy souvisí s vysazením hořčíku a nevíte, čím bych to mohla zmírnit? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, ta bolest nebude souviset s vysazením hořčíku. Je důležité, abyste hodně pila, hodně odpočívejte. Krevní tlak si měřte častěji. Bolesti hlavy a poruchy vidění mohou být příznaky preeklampsie. V případě, že se vám přitíží, vyskytnou se nevolnosti, zvracení, či bolesti v nadbřišku, neváhejte zajet na kontrolu do porodnice.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: