Bolesti kloubů,únava

Dobrý den,v únoru jsem podstoupila hysterektomii+odstranění vaječníků,po 6nedělí mi gynekolog doporučil užívání femiflavonu+ caltrate plus.Zhruba před měsícem se objevily silné bolesti nohou(kyčle,kolena),bolesti v bederní páteři a poslední týden i loktů a ramen,často me bolívá hlava,zhoršil se mi zrak,celkově se cítím velmi unavená a není z čeho.Mám svého lékaře požádat o nějaké vyšetření nebo jsou to normální projevy klimakteria,nechci vypadat jako hypochondr.Děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

dobrý den, měla byste navštívit lékaře, vše svádět na přechod nelze.může se jednat i o systémové onemocnění pohybového aparátu.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: