Bolesti lýtek po chůzi

Jsem diabetik 2.stupně a 2x denně si aplikuji inzulín (novomix).V poslední době mě asi po 200-300 m chůzi do mírného kopce bolí lýtka,že musím chůzi zpomalit a někdy se i zastavit.Po vyšetření u diabetoložky užívám na to léky Enelbin retard 100,Vessel due F a Aspirin protect 100.Léky užívám asi 1 a půl měsíce.Zatím žádnou úlevu nepociťuji.V rámci rehabilitace chodím pravidelně na procházky a cvičím rehabilitační cviky nohou.Zajímalo by mě,zda na tyto moje problémy nemá vliv i to,že už několik let pozoruji,že mám "samovolné tiky" v lýtkách,které nijak svoji vůlí nejsem schopen ovlivnit a nijak mne nikdy nezpůsobovaly bolest v lýtkách.Děkuji předem za radu.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, potíže mohou být cévního či neurologického původu, proto doporučuji tato odborná vyšetření.

MUDr. Miroslava Frčková
MUDr. Miroslava Frčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x