Bolesti po vymočení.

Dobrý den, Je to týden, co jsem začala brát po 1. antikoncepci, nyní mám křečovité bolesti po každém vymočení, které trvají kolem 3. sekund, ale jsou nesnesitelné a močit musím chodit každých 3-5 minut. Myslíte, že je to způsobeno antikoncepcí? Nebo se jedná o jiný případ?

Odpověď odborníka:

Bude se jednat patrně o zánět měchýře,s antikoncepcí nebude spojitost. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Bechtěrevova choroba: vědci už poznají, koho ohrožuje
5 tipů pro zdravé uši bez infekce
Články: 5 tipů pro zdravé uši bez infekce
Máte-li propíchnuté uši...
Mýty o zácpě
Články: Mýty o zácpě
Vědci z berlínské...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: