Bolesti po vysazení ha

Dobrý den, před 3 týdny jsem vysadil aantikoncepci (nechci jí už nadále brát), ale v posledních dnech mě hrozně bolí v pravém podbřišku..je to fak tpříšerná bolet a je mi jasné, že to je nejspíš bolestivá ovulace po vysazení HA, ale chci se tedy zeptat je nějaká bylina či něco co by to mohlo alespoň trochu zmírnit? Cjvílema se to opravdu nedá vydržet...teď jsem doma, ale pokud by to mělo pokračovat každý měsíc, tak nevím jak zvládnu pracovat. Dříve jsem mývala i cystu na vaječníku je možné, že se po vysazení objeví znovu? Případně jde jí nějak odstranit místo braní HA krom operace? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Bolest v břiše vždy vyžaduje vyšetření , ovulační bolest trvá jen jeden či dva dny a není tak intenzivní jak popisujete, je zapotřebí gynekologické vyšetření aby se odlišila banalita od vážnějšího problému a k zjištění diagnozy a případnému nasazení léčby. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: