Bolesti při styku

Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o radu. Jsem zadaná už čtyři roky. Ze začátku vztahu jsme se sexem problémy neměli. Ale později mě to začalo při styku bolet a štípat (někdy i při použití lubrikantu nebo kondomu). Poté jsem se přestala být dostatečně navlhlá. S přítelem jsme už bezradní. Byla jsem u gynekologa a řekl mi, že jsem v pořádku, a že úroveň vlhkosti je u každého jiná. Ale i při dlouhé předehře a s pomocí lubrikantu nám to jde také hůř. Některé polohy nemůžeme praktikovat, protože je mi to nepříjemné a občas do mě dostane partner jen stěží, i přesto že jsme použili lubrikant i delší předehru. Orgasmu ani nedocílím, pokud nejsem o autoerotiku. Je možné, že by to mohlo být antikoncepcí nebo už je to psychický blok? Děkuji za Váš čas.

Odpověď odborníka:

Podíl antikoncepce je méně pravděpodobný. Vznik potíží by byl vázán na začátek jejího užívání. Pokud je vše v pořádku na gynekologii a jiné problémy nemáte, tak půjde o nějakou formu sexuální dysfunkce. Omezte nezdravý životní styl, stres, napětí. Odpovězte si, zda o sex máte vůbec zájem. Nemáte k němu podvědomě odpor? Kromě kvalitní předehry a lubrikantů se doporučuje pravidelný pohyb a posilování pánevního dna Kegellovými cviky. Jestli je masturbace příjemná a bez problémů, tak jde o problém psychiky.

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Krev
Články: Krev
Krev je vazká červená...
Víte, co je to šestá nemoc?
Články: Víte, co je to šestá nemoc?
Šestá nemoc je dětské...
Červená skvrna od klíštěte může ukazovat na Lymeskou borreliózu
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: