Bolesti v podbřišku

Omlouvám se, špatně jsem se vyjádřila.Dobrala jsem plato antikoncepce,dostala jsem menstruaci a další plato jsem již nezačala brát a po 8 dnech začali ty bolesti v podbřišku.Děkuji. S pozdravem

Odpověď odborníka:

Každá bolest v podbřišku zasluhuje vyšetření aby se odlišila banalita od vážnějšího problému, s vysazením antikoncepce nebude souvislost. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Crohnova choroba, nebo endometrióza? Příznaky (ne)musí napovědět vždy
Jak jste na tom s hořčíkem?
Články: Jak jste na tom s hořčíkem?
Trápí vás problémy se zády...
Rakovina konečníku a tračníku (kolorektální karcinom)
Články: Rakovina konečníku a tračníku (kolorektální karcinom)
Kolorektální karcinom je v...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Jak vám tluče srdce?
Články: Jak vám tluče srdce?
Rychlost tepu, někdy...
Močové kameny
Články: Močové kameny
Močové kameny, urolitiáza...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: