Bolesti zad

dobrý den je mi 18 let a mám tuto diagnozu:dg:VAS C-TH/L přechodu při posturální hyperkyfose TH páteře, svalové disbalanci , posturální insuficineci. poslední dobou mám stále větší bolesti zad hlavně při praxi učím s ejako sevírka.učitelé ani mistrová mi nevěří že mám takové potíže nestačilo jim ani potvrzení od lékaře.co se dá dělat aby se to zlepšilo.lékař mi vždy píchne 2 injekce do zad.poslední dobou ani ři masáži zada necítím. prosím o odpověd a radu děkuji předem andrea

Odpověď odborníka:

VAS je zkratka pro vertebrogenní algický syndrom - označení pro bolesti zad. Další slovní spojení označují váš stav jako následek svalové slabosti při větším prohnutí páteře (kyfosa) v hrudní oblasti. Určitě byste chtěla, aby se stav zlepšil - a tady je namístě především cvičení a odborná rehabilitace. Neodborná masáž "jen tak" od člověka, který nezná do hloubky váš zdravotní stav, není rozumným řešením. Navštívila bych rehabilitačního lékaře, který vám na základě vaší diagnosy a potíží stanoví cvičební rozpis, který budete cvičit i doma (jde o zpevnění a posílení zejména zádových svalů) a také vám může doporučit některé rehabilitační procedury pro zmírnění bolestivosti v současnosti. Cvičení vás ale jistě nemine...je to pro vaše dobro i do budoucna!

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: