Bolestivá menstruace

Dobrý den, menstruace vždy probíhala bez problémů i před nasazením HA i během. Brala jsem HA cca 4 roky, v listopadu jsem ji vysadila. Od té doby když přijde menstruace začne mě bolet břicho, potom přichází bolest svalů, zimnice, po které přijde horečka, je mi na zvracení a nakonec mě bolí hlava. Tohle všechno se na mě vystřídá za 3 hodiny a pak už jen bolí hlava. Jsem celý den nepoužitelná, slabá a omezuje mě to v práci. Když jsem to říkala gynekoložce, tak mi nasadila HA znovu. S přítelem se nebráníme miminku, takže HA už nechci brát. Chtěla bych přijít na příčinu bolesti, ne ji zasklívat antikoncepcí....

Odpověď odborníka:

Dobrý den, cyklus se vrací do té podoby, co byl před nasazením antikoncepce. Nutné vše řešit s gynekologem, nebude to na jednu návštěvu, spíše na delší dobu.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: