Braní ha a pilulka "po"

Moc Vám, pane doktore, děkuji za předchozí odpověď na můj dotaz o pilulce po (http://www.ulekare.cz/poradna-lekare/pilulka-po-pred-zapocetim-brani-ha-40204). Moje situace se lehce změnila, vzhledem k tomu, že jsem si sice pilulku "po" vzala, ale dostala jsem menstruaci přibližně hodinu po tom (což, předpokládám, ještě nemůže být výsledek působení pilulky a je to tedy "pravá" menstruace). Je nyní bezpečné nasadit klasickou hormonální antikoncepci, budu chráněna, anebo byste i přesto doporučil se ještě měsíc chránit bariérovou antikoncepční metodou?

Odpověď odborníka:

To skutečnně nebyl účinek pilulky, nasaďte normálně antikoncepci jak jste zvyklá. příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: