Brnění rukou

Dobrý den,prosím o radu.Léčím se ze štítnou žlazou a beru euthyrox a ještě dostinex.Ted asi už 14 dní mě při práci bolí ruce a pořad mám brnění nebo mravenčení rukou i ráno jak se probudím vlastně i přes den.Nevím jestli je to z práce nějaké přetížení nebo třeba to dělá ten dostinex.Beru ho už třetí neděli,jen v neděli.Děkuji za odpověd Pavla

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Pavlo, nemyslím si, že by obtíže souviseli s užíváním Dostinexu. Doporučuji vyšetření krční a hrudní páteře...obtíže mohou být způsobeny poruchou statiky a dynamiky páteře. Vyšetření provede nejlépe neurolog. Z dalších příčin se může jednat o poruchu metabolismu vápníku, nebo např. cévní onemocnění...Snad vám to trochu pomůže. Hezký den

MUDr. Martina Rosická, PhD.
MUDr. Martina Rosická, PhD.

Specializace: Endokrinologie
Pracoviště: ENDOCARE s.r.o. (Endokrinologie a obezitologie)

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: