Broncho-vaxom pro infantibus sáčky a souvislost s častým močením

  • Dotaz od: Bronislava
  • Publikováno: 11.10.2013
  • uLékaře.cz

Dobrý den, dcera má 3,5 roku a trpí opakovanými záněty horních cest dýchacích. Nyní je zdravá, paní doktorka jí jako prevenci předepsala Broncho-Vaxom pro infantibus sáčky. Užívá je každý den ráno nalačno s troškou mléka sedmý den. Od třetího, resp. čtvrtého dne chodí velmi často na malou (i 3x za hodinu) a dnes v noci se počůrala. Bez plínek je už od 2 let, absolutně bez problémů - až teď. Současně si stěžuje na zalehlá ouška. Můžou být tyto obtíže způsobeny podávaným lékem? Užívala jej již jednou asi před 2 lety, ale to měla ještě plínky, takže jsme častější močení nezaznamenali. Děkuji předem za váš názor.

Odpověď odborníka:

Nejedná se o typický nežádoucí účinek tohoto imunomodulancia. Mohlo by jít pouze o prochlazení nebo důsledek vyššího příjmu tekutin.

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: