Bublání ve střevech

Dobrý den, měl bych dotaz. Je mi 44 let a měl jsem bolesti hlavy a zvýšenou teplotu. Nechtěl jsem si brát silné léky a tak jsem použil Panadol pro děti Sirup. Už je to 24 hodin od požití a mám takové divné bublání ve střevech, opakovaně na stolici (normální). Chci se zeptat za jak dlouho odezní účinek Panadolu, myslím že je mi špatně z toho , protože jsem si nevšimnul že obsahuje paracetamol který špatně snáším. Prosím o radu co nyní dělat. Za jak dlouho se z toho dostanu? Předtím jsem jedl jen housky a polévku od té doby nic. Děkuji za radu. M.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, domnívám se, že nemusíte dělat vůbec nic, bublání ve střevech odezní samo. Účinek Panadolu trvá v řádu hodin. Hezký den.

MUDr. Petra Kánská
MUDr. Petra Kánská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: OPL, spol. s r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Bromelain: chytrý enzym, který najde a léčí poškozenou tkáň
Scintigrafie skeletu
Články: Scintigrafie skeletu
Scintigrafie (scinti...
Kolonoskopie se nemusíte bát
Články: Kolonoskopie se nemusíte bát
Poslal Vás lékař na...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Sexuální výchova: Masturbace u dětí
Články: Sexuální výchova: Masturbace u dětí
Masturbace je normální...
Plný nos jemně vyčistí sůl
Články: Plný nos jemně vyčistí sůl
Ucpaný nos je nepříjemná...
Salmonelóza stále aktuální (1. díl)
Články: Salmonelóza stále aktuální (1. díl)
Salmonelóza je akutní...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: