Budiair - nežádoucí účinky

Dobrý den paní doktorko, mám téměř dvouletého syna. Dr. Imunoložka mu vzhledem k častým infektům předepsala inhlalovaní Budiairu (poprvé inhalova 2x denně ve věku 1 roku 3 týdny na doléčení zánětu průdušek) a od konce října inhaluje i v případě dobré kondice 1x večer s ohledem na závažné infekty, které od září prodělal. Chtěla bych se zeptat, zda-li je možné, že inhalace Budiairu může ovlivnit jeho spánek, dosud byl velmi dobrý spáč, usínání bez problémů, celou noc až na občasné napití čaje spal, pozoruji zhruba od té doby, co znovu budiar inhaluje jisté problémy - problémy s usínáním, před usnutím brečí, dlouho mu trvá než usne, usíná pozdě, po té cca první spánkový cyklus spí, dále cca od 1-2 hodiny v noci do cca 6-6,30 se převaluje, brečí, volá rodiče a nemůže spát, usne zase tvrdě nad ránem kolem 7. Děkuji Vám předem za odpověď!

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Budiair je ihalační protizánětlivý lék, ještě jsem se nesetkala s tím, že by užívání tothoto léku ovlivňovalo spánkovou aktivitu. Pokud opravdu máte podezření na souvislost s užíváním léku, domluvte se s paní doktorkou a lék zkuste přechodně vysadit a pozorujte zda-li se stav zlepší. Eventuelně vyměnit za jiný preparát.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: