Ca prsu - neoadj. cht - bolest v podpaží

Dobrý den, léčím se s rakovinou prsu a jsem po druhém cyklu neoadjuvantní chemoterapie (FEC) a po druhé "antihormonální" injekci (Zoladex). Dnes ale pociťuji bolest v podpaží - při určitém pohybu nebo na dotek. Magnetická rezonance odhalila před zahájením léčby jednu podezřelou uzlinu. S čím může bolest v podpaží souviset? Může to být následek léčby? Nebo léčba "nezabírá" a onemocnění metastázuje do uzlin? Kam se můžu obrátit? Předem moc děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Vážená slečno/paní Adélo, pokud jste nepodstoupila mastektomii nebo aktinoterapii, může být nejpravděpodobnější příčinou bolesti v podpaží zmíněná uzlina. Doporučuji Vám domluvit se na dalším postupu s Vaším onkologem. S pozdravem, MH.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: