Častá ms po porodu

Dobrý večer, po porodu jsem si nechala dát injekci v podobě antikoncepce .. měsíc na to jsem dostala ms ( přesto že jsem kojila) cca 3 týdny jsem měla ms a špinila jsem.. pak týden nic a znova .. na další injekci už jsem nešla .. ted 8m po porodu.. jsem dostala znova ale ted silnou a s bolesti břicha.. už jí mám 3 týdny .. chci jít dr ale ted bohužel nemohu proto se ptám vás co to může být ?

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Zřejmě Vám byla aplikována injekce Depo-Provera. Je to antikoncepce vhodná pro kojící maminky, antikoncepce bezpečná a levná. Při jejím podávání u většiny žen vymizí menstruace zcela. Někomu ovšem tzv. "nesedne" o objeví se zcela nepravidelné krvácení a špinění. V těchto případech máme jiné aplikační schema, kdy se injekce nepodává za 3 měsíce, ale zpočátku častěji, aby ke krvácení nedocházelo. Poraďte se svým gynekologem, aplikační schema bude znát. Jinak pokud chcete více o Depo-Provera, podívejte se na náš web ...http://www.neumed.cz/informace/antikoncepce.php

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x