Časté krvácení při kojení

dobrý den, mám 10-ti měsíční holčičku a stále kojím cca 2x přes den, večer a v noci. Měsíc po porodu jsem dostala znova menstruaci a 3 měsíce po porodu jsem začala brát hormonální antikoncepci AZALIA. Menstruaci jsem měla jednou za měsíc a bylo vše v pořádku. Bohužel po půl roce braní této antikoncepce jsem začala krvácet pořád - je to již měsíc v kuse. Vysadila jsem proto antikoncepci a krvácení je pořád. Chtěla jsem se zeptat jestli je to normální nebo bych měla zajít k lékaři, děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jistě zajděte k lékaři, zhodnotí spolu s vámi situaci, vyšetří vás a dohodnete se spolu na jiném řešení antikoncepce. Rozhodně vyšetřena byste měla být, návštěvu neokládejte. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x